T-Mobile se stává generálním partnerem závodů Česká Enduro Série
• Autor T-Mobile Česká Enduro SerieNejvětší český seriál enduro závodů vstoupí do své 9. sezony s novým generálním partnerem. Tím se stává, společnost T-Mobile, která má na českém trhu přibližně 6,2 milionu zákazníků. Počínaje rokem 2021 se tak všechny závody seriálu pojedou pod hlavičkou T-Mobile Česká Enduro Série.
„Jsme velmi rádi, že se stáváme generálním partnerem této celorepublikové sportovní akce. V sezoně 2020 jsme navštívili některé závody a přesvědčili jsme se, že se organizátorům podařilo vybudovat prestižní projekt. Ocenili jsme dobrou organizaci jednotlivých závodů, a zejména skutečnost, že jsou vhodné pro každou věkovou kategorii
Nejvíce na nás zapůsobila vynikající atmosféra, která panovala na všech akcích. Přátelství, respekt, fair play a především zábava pro všechny účastníky. To je pro nás na základě osobních zkušeností definice projektu,“ říká k podpisu spolupráce Ladislav Báča, manažer značky a marketingové komunikace, a dodává: „Nové partnerství je pro nás skvělá příležitost jak podpořit projekt v jeho dalším rozvoji, a to jak v souvisloti s kvalitou servisu pro bikery, tak ve vztahu k technologiím, které budou pomáhat závodníkům i jejich doprovodu. Právě v této složité době je třeba nacházet pozitivní momenty a zážitky, umět se radovat ze života. T-Mobile Česká Enduro Série nabízí vedle sportu především kamarádské prostředí a zásobárnu pozitivní energie. Těšíme se na všechny sportovní nadšence.“ uzavírá Ladislav Báča, manažer značky a marketingové komunikace.
„Ze vstupu společnosti T-Mobile do našeho seriálu jsme nadšeni. Těší nás především to, že se zdaleka nejedná o klasickou marketingovou spolupráci. Zástupci nového generálního partnera s námi absolvovali celou poslední sezonu, stali se součástí našeho týmu a přicházejí s vynikajícími nápady, jak projekt posunout dále. Společným cílem jsou spokojení závodníci i fanoušci v areálu závodů,“ pochvaluje si spolupráci Tomáš Hykl z pořadatelské agentury Petr Čech Sport.
„Pro začátek například zajistíme Race Time Zone, kde budou k dispozici online aktuální výsledky na televizních obrazovkách, a další aktivity pro doprovod závodníků. V jednání je spousta dalších zlepšení, kterými chceme přispět k úrovni jednotlivých závodů.“ doplňuje Tereza Brejchová, specialistka sponzoringu a akcí T-Mobile.